از همین حالا به هر عملی که مشغول هستید آن را با علاقه انجام دهید و به عبارت بهتر, در کارتان سنگ تمام بگذارید.راستگو و عادل و پر از حسن نیت و صمیمیت باشید.بزرگ منش بوده و تفکری عظیم داشته باشید و مطمئنا همین کار الآنتان باعث ترقی و موفقیتتان می شود و پی به ارزش واقعی خود خواهید برد.
خودتان را دست کم نگیرید و برای دیگران خوبی ها را بخواهید و با هر فردی ,چه رئیسو چه دوست و آشنا و مشتری که در ارتباط هستید, آرزوی خیر و موفقیت و سلامتی داشته باشید.
زمانی نمی گذرد که خیرخواهی و محبتی که به دیگران هدیه کرده اید شامل خودتان می شود و هوش بیکران وجود, راه های بسته را باز می کند و دروازه های ثروت و برکت و موفقیت به رویتان گشوده می شود.
این مطلب را فراموش نکنید که در زندگیتان هیچ چیز نمی تواند در برابر شما مانع بوجود آورد مگر این که خودتان بخواهید. هنگامی که خواستار رشد و موفقیت و پیشرفت هستید وشکل آن را به ضمیر درونتان می دهید, امکان رسیدن به ثروت برایتان مهیا می شود و به هدفتان می رسید. الآن زمان آن است که از وضعیتی که برایتان پیش آمده استفاده کنید و ثروت های الهی را به دست گیرید که در صورت نابود شدن زمان , دوباره بدست آوردنش مشکل است.

موضوعات: فرهنگی
[پنجشنبه 1392-08-09] [ 09:18:00 ق.ظ ]