KHAMENEI.IR
? بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور که در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۶ برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش منتشر شد.

?خداوند میخواهد سایه شهیدان بر سر کشور ما مستدام باشد

?رهبر انقلاب، در جمع اعضای کنگره شهدای‌جامعه کارگری:
?تجلیل و تکریم شهدا از هر قشری و از هر نقطه‌ای از نقاط جغرافیایی کشور، حقیقتاً حسنه و کار برجسته‌ای است، و خود اینکه خدای متعال دل‌های شماها را به این سمت کشانده که بیایید مشغول این کار بشوید، زحماتش را بر عهده بگیرید و این گردهمایی و این بزرگداشت را به وجود بیاورید، نشانه‌ی لطف الهی است؛ نشاندهنده‌ی این است که خدای متعال میخواهد سایه‌ی شهیدان بر سرِ این کشور همیشه مستمر و مستدام باشد؛ لکن بعضی از قشرها هستند که تکریم آنها به‌خاطر شهادت، یک ارزش مضاعفی دارد. قشر کارگرمان از این‌ قبیلند.

?توجّه دادن ذهن عامّه‌ی مردم و افکار عمومی ملّت به فداکاری این قشر در میدان جنگ هم کار برجسته‌ای است.

?در این کار هم توجّه کنید به اینکه جنبه‌های تشریفاتی و ظاهری و مانند اینها ــ که گاهی یک‌مقداری دخالت میکند ــ دخالت قابل توجّه و مهمّی نداشته باشد؛ نگاه کنید به #تأثیر این رفتار و این کاری که شما میکنید در #مخاطب؛ یعنی [به طور] عمده به این توجّه کنید. اگر چنانچه اثر هنری منتشر میکنید یا کتاب مینویسید یا مانند اینها، جوری مشی بکنید که این بتواند در مخاطب اثر بگذارد؛ این مهم است، #ظواهر و مانند اینها خیلی مهم نیست. ۹۶/۱۱/۱۶‌

موضوعات: اخبار مدرسه
[دوشنبه 1396-12-07] [ 11:46:00 ب.ظ ]