nt> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA yles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″> UnhideWhenUsed="false” QFormat="true” Name="heading 1″ />

ت آنان توجه شود.

دختری در نامه اش نوشته است: ((مادرم هرگز از من تعریف نمی کند,هرگز در مسائل زندگی با من مشورت نمی کند ,من در محیط زندگی احساس غربت و تنهایی می کنم. ))دختر دیگری در نامه اش نوشته است :مشکل من این است که پدر ومادرم اصلا احساس مرا درک نمی کنند,به من می گویند :اولین نفری که به خواستگاری ات آمد باید قبول کنی.آنها می خواهند اینده ی مرا به من تحمیل کنند,آخر من هم انسان هستم,فهم و احساس دارم ,من میخواهم با همسرم زندگی کنم نه آنها.

دختر جوانی می گفت: ((من هنرهای زیادی دارم ,اما خانواده ام نه تنها مرا  تشویق نمی کنند,بلکه کوچکترین توجهی به هنرها و کارهای من نمی کنند! زندگی برایم تلخ است,احساس می کنم آنان مرا دوست ندارند.))

برای این که والدین بتوانند موقعیت دختران خود را درک کنند ,باید خود را در شرایط آنها قرار دهند و جوانی خود را به یاد آورند,ساعتی با آنان به گفت و گو بنشینند و به درد دل ها و حرف های خصوصی آنان گوش کنند.

UnhideWhenUsed="false"…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
موضوعات: فرهنگی
[شنبه 1392-07-27] [ 11:37:00 ق.ظ ]