nt> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA yles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″> UnhideWhenUsed="false” QFormat="true” Name="heading 1″ />

,چه فرقی می بود میان بیوه و دوشیزه که بیوه ی شانزده ساله نیز نیازی به موافقت پدر ندارد و دوشیزه ی هجده ساله نیاز ندارد .به علاوه ,اگر دختر از نظر اسلام در اداره ی کار خود قاصر است ,چرا اسلام به دختر بالغ رشید استقلال اقتصادی داده است و معاملات چند صد میلیونی او را صحیح و مستغنی از موافقت پدر یا برادر یا شوهر می داند. این موضوع به قصور وعدم رشد عقلی وفکری زن مربوط نیست,بلکه به روانشناسی زن و مرد مربوط است . به حس شکارچی گری مرد از یک طرف و به خوش باوری زن از طرف دیگر.مرد بنده ی شهوت است و زن اسیر محبت . آنچه مرد را می لغزاند و از پا در می آورد ,شهوت است و زن به اعتراف روان شناسان صبر واستقامتش در مقابل شهوت از مرد بیش تر است .اما آن چیزی که زن را از پا در می آورد و اسیر می کند این است که نغمه ی محبت و صفا و وفا و عشق از دهان مردی بشنود.

روانشناسی می گوید :بهترین جمله ای که یک مرد می تواند به زنی بگوید ,اصطلاح ((عزیزم ,تورا دوست دارم ))است . او می گوید:خوشبختی برای یک زن یعنی بدست آوردن قلب یک مرد و نگهداری او برای تمام عمر.

رسول اکرم (ص),آن روانشناس الهی ,این حقیقت را چهارده قرن پیش به وضوح بیان کرده است و می فرماید:این که مرد به زن بگوید تورا دوست دارم ,هرگز از دل زن بیرون نمی رود .

مردان شکارچی از این احساس زن همواره سوء استفاده می کنند . دام ((عزیزم ,از عشق تو می میرم))برای شکار دخترانی که تجربه ای درباره ی مردان ندارند بهترین دام هاست . دختری که فریب خورده بود ,در دادگاه گفت :در اثر ابراز علاقه و محبت پسری هرزه ,جذب او شدم. اگرچه با او حرف نمی زدم ,اما دلم می خواست هر روز و هر ساعت او را ببینم . عاشقش نشده بودم اما به عشقی که ابراز می داشت ,نیاز روحی داشتم. همه ی زنان همین گونه اند قبل از آنکه عشق را دوست داشته باشند عاشق را دوست دارند و همیشه برای دختران و زنان پس از پیدا شدن عاشق ,عشق بوجود می آید .

اینجاست که لازم است ((دختر مرد نا آزموده ))با پدرش که از احساسات مردان بهتر آگاه است و پدران جز در شرایط استثنایی برای دختران خیر وسعادت می خواهند ,مشورت کند و موافقت او را جلب کند . در اینجا قانون به هیچ وجه زن را تحقیر نکرده است ,بلکه دست حمایت خود را روی شانه های او گذاشته است.

UnhideWhenUsed="false"…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
موضوعات: فرهنگی
[شنبه 1392-07-27] [ 11:16:00 ق.ظ ]